دیدبان

نگرانی آمریکا از حواث سوریه بی جاست/آمریکا مگر سازمان خیریه و هلال احمر است!

نگرانی آمریکا از حواث سوریه بی جاست/آمریکا مگر سازمان خیریه و هلال احمر است!
ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در حاشیه نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی ضمن بازدید از غرفه پایگاه خبری-تحلیلی "ندای انقلاب" در گفت و گو با خبرنگار بین اللمل "ندای انقلاب" با توجه به موضوع جنگ ۸ روزه وو جایگاه اسرائیل در این جنگ گفت: مسئله مهمی که باید به آن توجه کرد این است که اسرائیل بر روی ارتش اعتماد کلی دارد درصورتیکه شاهد بودیم که اسرائیل در جنگ های اخیر شکست خورده و تا به امروز نتوانسته قدرت پوشالی نظامی خود را به جهان نشان دهد.

*اسراییل با تمام تجهیزات توانایی مقابله با گروه های فلسطینی را ندارد

وی در ادامه اظهار داشت:  ارتش اسرائیل  با وجود اظهارنظرهای مقامات این رژیم که از تجهیزات پیشرفته برخوردار بوده ولی نتوانسته  بر  گروه های فلسطینی غلبه کند.

*شکست اسراییل در جنگهای اخیر آمریکا را نابود کرد/هراس اسراییل از جنبش های اسلامی

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران حمله اسراییل به ایران و لبنان را خیالی خام دانست و تصریح کرد: امریکا و اروپا بر این باور بودند که اسرائیل از لحاظ قدرت نظامی یک پایگاه مهمی است که قابل شکست نیست در صورتیکه اسرائیل در حال زوال  و دیگر قدرتی به حساب نمی آید.

وی در ادامه جنبش های اسلامی ایجاد شده در منطقه را بر اساس اصول اسلامی دانست و افزود: اسرائیل به شدت از موج جدید بیداری اسلامی و جنبش های اسلامی که در منطقه به راه افتاده است بیم و هراس دارد و اتفاقات آن برای بسیارمهم است.

ابوشریف در پایان از کشورهای صاحب نفوذ مخصوصا ترکیه و ایران درخواست کرد که بحران سوریه را  حل نمایند و خاطرنشان کرد: دولت امریکا سازمان خیریه و هلال احمر نیست که از آن سر دنیا در مسائل سوریه دخالت می کند، این مسئله نباید خارج از کشور های منطقه حل شود چون آمریکا و کشورهای غربی حتما به دنبال منافع خودشان هستند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن